2016. április 10., vasárnap

16. rész - A végzet vörös fonala



 Chanyeol izmos karjai közt feküdve, beszívva a colos kellemes, férfias illatát, rám tört a bűntudat idegtépően szánalmas formája. Egy fasznak éreztem magam, amiért valaki más pasijával ilyen könnyedén lefeküdtem, nem gondolva a következményekre, holott kellett volna… elvégre JoonMyun istenverte élettársáról volt szó!
 Akkora egy pinahuszár voltam, hogy azt szavakba önteni nem tudtam volna. Engem is csaltak már meg, tudom mennyire rémes érzés, erre képes voltam a formás seggemmel elbaszni egy párkapcsolatot. Sosem akartam ilyen szerepben tetszelegni, de amikor Yeol szorosan átölelt, s a nyakamba csókolt, valahogy egy pillanatra, már nem is bántam annyira a helyzetet…
- Aish, baszki – sóhajtottam a kelleténél hangosabban, kiszabadítva magamat a magasabb ragaszkodó öleléséből, felülve a kényelmes ágyon. Chanyeol nem igazán értette a gondterhelt arcomat, így hátamra simítva bújt közelebb hozzám, állát vállamra helyezve.
- Mi az? – kérdezte mélyen búgó hangon, teljesen berekedve, ami csak még dögösebbé tette azt az embert a szememben, ha ez egyáltalán lehetséges volt.
- Csak szar ez a szituáció – túrtam bele hajamba. – Mármint, jó volt veled, sőt, nem csak jó… fantasztikus, de… – rémesebben makogtam, mint egy kamaszlány, viszont ezen Chanyeol látszólag jól szórakozott. Nevetve közelebb húzott magához, majd kedvesen ajkaimra csókolt, belém fojtva minden szót, amit igyekeztem egy darabban kinyögni még aznap.
- Erre várok már mióta – suttogta kéjesen, arcomat, aztán egy kicsivel később nyakamat csókolgatva, olyan bizsergetést keltve testemben, ami nagyon arra akart utalni, hogy ő szívesen játszadozott volna velem még a lepedő alatt.
- Mióta? – kérdeztem, valahogy elveszítve az átszellemülést, amit izgató ajkai okoztak. Félreértés ne essék, bármelyik pillanatban le tudtam volna feküdni vele még egyszer, csak éppen a bűntudatom olyan gyorsan parancsolt megállást nekem, hogy az már egyenesen nevetséges volt.
- Nos… – vakarta meg tarkóját, végre észrevéve, hogy a kommunikációra jobban vevő voltam, mint a perverzkedésre. Bár, az utóbbit is elfogadtam volna, ha nem egy olyan pasiról lett volna szó, aki kurvára JoonMyunnal járt. – Erre nem lehet konkrét magyarázatot adni.
- Miért nem? – értetlenkedtem tovább. – Egyáltalán nem vágom ezt a helyzetet, Chanyeol. Bármennyire is szeretném lazán kezelni, kurvára nem tudom… Baszki, te JoonMyunnal jársz, vagy már nem?
- Hivatalosan még igen – biztosított igazamról.
- És nem hivatalosan?
- Hát… – gondolkodott el pillanatra. – Úgy is, valójában.
- És ha még mindig együtt vagytok – kezdtem bele gondolatmenetembe, amire tényleg egyenes és őszinte választ vártam –, akkor mi a faszért feküdtél le velem?
- Ez nem ilyen egyszerű – szakított meg rögtön, kitérve a válaszadás alól, továbbra sem engedve el derekamat, amit szorosan nyomott hasfalához. – Te nem csak egy múló szeszély vagy, akit hirtelen megkívántam, míg a pasim elutazott. Ennél azért hűségesebb típus vagyok.
- Hát, ezt nem nekem bizonyítottad be – forgattam meg szemeimet, gúnyos hangsúlyomat nem győzve megnyomni, megjegyzésemre pedig belecsípett az oldalamba, mire kissé felugrottam.
- Ez nem volt szép tőled – vágott egy gyermeki grimaszt. – Ha hiszed, ha nem, JoonMyun az elmúlt években gyakran tűnt el akár hetekre is, én pedig addig türtőztettem magam, és egy seggbe sem másztam bele.
- Jesszusom, ti már ilyen régóta együtt vagytok? – képedtem el őszintén, így csak még nagyobb parasztnak érezve magam, amiért egy ennyire mély kapcsolatot basztam el.
- Hát ja – rántott vállat. – Körülbelül akkor jöttünk össze, amikor Limboba kerültem, illetve nem sokkal utána, de ezt már tudtad, nem?
- De igen, Joon még akkor említette, mikor munkát keresett nekem – emlékeztem vissza arra a párbeszédbe, mire akaratlanul is grimaszba torzult az arcom. – Már akkor is akartál?
- Ott még csak alakultak bennem a dolgok – mosolyodott el aranyosan, majd kedvesen fülem tövébe csókolt. – Akkoriban még csak halványan éreztelek, nem is tudtam, hogy te vagy a különös gondolatok okozója.
- Mesélhetnél részletesebben erről az érzős dologról is – fordultam kissé a férfi felé, komolyan pillantva szemeibe, ezzel jelezve tényleges érdeklődésemet. – Tudod, alapjáraton nem szoktam lefeküdni olyannal, aki foglalt, vagy aki csak nyálas, szép szavakat vág a fejemhez – kezdtem bele beszédembe, majd a takarót kicsit jobban testemre húzva, folytattam. – De a szíved ritmusa megegyezett az enyémmel… ez pedig nem lehet véletlen, nem igaz? És hát… kíváncsi vagyok. Szeretném tudni, ez hogyan lehetséges, mikor alig ismerjük egymást.
 A magasabb hosszú perceken keresztül néma maradt, valószínűleg gondolatait szedte össze ezzel kapcsolatban. Én meg ott vártam, és majdnem belehaltam a fejemben folyamatosan tomboló kérdéseimbe, ezzel a témával kapcsolatban. Mi az hogy érez engem? Hogyan? Miért? Mióta? Tudja irányítani? Szeretné irányítani? És leginkább, miért pont engem? Miért nem mást? Miben vagyok különlegesebb, mint mondjuk JoonMyun vagy Kyungsoo?
- Ismered a Vörös Fonál szimbólumát? – kérdezte hirtelen, meglehetősen nyugodt, az átlagnál is kellemesebb hangszínt használva.
- Persze – bólintottam, elvégre bölcsész szakon voltam, még mikor éltem, így alapműveltségnek számított, ezt ismerni.
- Tudod, hogy szól pontosan a kínai hiedelem?
- „A láthatatlan vörös fonál azokat köti össze, kiknek végzetében van megírva, hogy találkozzanak függetlenül időtől, tértől és minden egyéb körülménytől. A fonal megnyúlhat, vagy összekuszálódhat, de elszakadni sosem fog.” – idéztem a tankönyvekbe leírt szövegeket, bármiféle hiba nélkül mondva fel azt a férfinek, mintha csak olvastam volna. Anno, nagyon kínosnak számított, ha ezt a bölcsész egyetemisták nem tudták, így már csak a büszkeségem megőrzése végett is bemagoltam eme sorokat. Bár, annak ellenére, hogy elvileg minden kérdésemre választ kaptam, akkor sem értettem az egész helyzetet.
- Hát ezért érezlek – mosolygott kedvesen, csak még jobban összekuszálva gondolataimat.
- Attól tartok, nem értelek.
- A Vörös Fonál nem csak egy história, hanem egy igaz eszköz – felelte határozottan a férfi, orrom elé emelve kecses kisujját. – Lehet nem látod, de itt van az ujjamra kötve az a bizonyos madzag, aminek a másik vége a te kezeden pihen. A végzetben az van megírva, hogy a két félnek találkoznia kell, függetlenül időtől és tértől… itt vagyunk Limboban, egymás karjaiban; kell ennél több?
- Tényleg hiszel ebben? – ráncoltam homlokomat, őszinte csodálkozással arcomon. Szerettem az ilyen hiedelmeket, de sosem gondoltam volna, hogy valaha fogok olyannal találkozni, aki igaznak vallotta ezeket.
- A hit Limboban már rég nem létezik – kuncogott halkan, jól szórakozva értetlen kérdéseimen. – Ami az igazi világban hit, az nálunk valóság és száraz tény. Az ujjaink össze vannak kötve, és ezt érzem is.
- Honnan?
- Úgy van megírva Limbo Nagykönyvében, hogy a Vörös Fonál előbb leérkezett tagja elveszíti valamijét, mikor ide kerül – kezdett bele végre az érdemleges részekbe, amik kezdték kitisztítani a szinte teljesen befeketedett elmémet. – Hiányos ember lettem, mikor ideértem, és nem emlékszem, mit vettek el tőlem… Vannak rá ötleteim, így a régi életemet visszanézve, de sosem leszek biztos benne. Viszont a mi esetünkben nem ez a lényeg – legyintett gyorsan. – Amikor a másik fél is megérkezik, ha megérkezik egyáltalán, mert ugye ebben nem lehetünk biztosak, az első személy kiteljesedik a társa által; érezni kezdi őt. Először csak véletlenül, teljesen zavarosan, összegubancolódva, hogy ki se lehessen a tetteken igazodni. Aztán, ahogy telik az idő, az első fokozatosan rájön, ki miatt lesz hirtelen mérges, váratlanul boldog, vagy egyszerűen szomorú.
- Arra célzol, hogy…? – nyeltem egy kisebbet, ki sem merve mondani, bizonytalan gondolataimat.
- A két személy fokozatosan eggyé válik – nyalta meg ajkának egy apró szegletét, tekintetét egy percre sem szakítva el enyémtől. – Itt a vörös fonál nem csupán összeköt bennünket, hanem össze is forrasztja a sorsunkat. Érzem, milyen tempóban ver a szíved, mennyi a pulzusod vagy a vérnyomásod, mert az enyém is ugyanúgy működik miattad. Érzem, ha valami bánt, ha boldog vagy, ha vágysz valamire, vagy ha egyedül szeretnél lenni, mivel olyankor én is ezeket akarom.
- Ez nem lehetséges – csóváltam fejemet, hitetlen kacagás közepette. Nem hittem az efféle romantikus baromságokban, lehetetlennek tartottam az ilyeneket, és egyszerűen nevetséges volt már csak a gondolat is, hogy én ilyen abszurd helyzetbe kerüljek. Viszont Yeolt nem olyannak ismertem meg, aki össze-vissza hazudik az embernek, de ahhoz, hogy ezt beszopjam, kicsit több mindent kellett hallanom, vagy épp tapasztalnom.
- Tudom, hogy ez az egész hihetetlen – mondta, egy tincset fésülve ki szememből. – De ha velem maradsz még egy kis ideig, garantálom, hogy te is érezni fogsz engem… csak várnod kell egy keveset.
- És addig mi lesz velünk?
- Mi lenne? – ráncolta homlokát. – Az lesz, mint eddig; tökéletesen megvagyunk a másik mellett, közben pedig jobban megismerjük egymást.
- De mi lesz JoonMyunnal? – meredtem hosszasan íriszeibe, mert olyan kapcsolatba nem akartam belevágni, amiben harmadik kerék lettem volna. Valakinek az rohadt szar lett volna, én pedig nem szerettem volna egy ilyenbe belevágni. – Tudtommal még mindig együtt vagytok… akkor majd szakítani fogsz vele?
- Nem tudom – sóhajtott hatalmasat, őszinte tanácstalansággal hangjában.
- Hogyhogy nem tudod? – ráncoltam homlokomat. – Nem az én ujjamon van a fonalad másik fele? – Tényleg nem szerettem volna féltékeny picsának tűnni, de azt azért feltételeztem, ha már nekem beadta ezt a romantikus szöveget, gondolkodás nélkül azt mondja majd, hogy véget vet a morcos kapitánnyal való románcának. Nem miattam vagy a kettőnk kapcsolata miatt, de az a pasi megérdemelt volna ennyit, ha már a háta mögött bújtunk a közös ágyukba… Bassza meg! Nem elég, hogy Suho pasijával lefeküdtem, ezt még abban az ágyban is tettük, amiben régebben ők szintúgy szexeltek. Hát ez fasza; elmondhattam magamról, hogy egy világi nagy szemétláda voltam. Ehhez kétség sem fért hozzá.
- De igen – bólintott határozottan. – Viszont Joon mindig itt volt nekem, támaszt nyújtott, és egy olyan kapcsolat alakult ki kettőnk között, amit nem tudnék ennyire egyszerűen lezárni. Több évig egy párt alkottunk, és bármennyire is te vagy a másik felem, a hiányzó darab a kirakósomból… Suho az élettársam. És megérdemel egy rendes szakítást, vagy legalábbis egy komoly elbeszélgetést.
- És addig a háta mögött szeretnél velem ismerkedni? – húztam fel szemöldökömet, és biztos voltam benne, hogy egy hisztis díva is megirigyelte volna az akkori pofámat. Oké, nem voltam normális, de azért nem akartam ekkora faszfej lenni JoonMyunnal. Mellesleg, Chanyeol huncut mosolyából rögtön kitaláltam a válaszát. – Ez nem valami kedves, remélem tudod…
- Persze, hogy tudom – sóhajtott, bűntudattal tele. – De nem bírnám ki, ha megint olyan messze kerülnél tőlem.
 Azoknak a könyörgő kiskutya szemeknek nem lehetett ellenállni, lebiggyesztett ajkairól nem is beszélve, melyekre mosolyogva martam rá. Bűnös élvezet volt az enyém, olyan gyümölcs édes aromáját élveztem, amiét nem szabadott volna… Aish, legalább tudom, mit érzett Éva, amikor beleharapott abba a bizonyos almába.
 Éreztem, hogy engem is készültek kirekeszteni a paradicsomból, melynek Chanyeol állt a kapujában.

20 megjegyzés:

  1. Szia^^
    Mar vartam az uj reszt. Olyan cukik egyutt^^ Szeretem a vegzet voros fonal tortenetet:3 es ezt a ficit is szeretem:3 Igaza van Channak, Suho tenyleg megerdemel egy rendes szakitast. Baekhyun meg......hat olyan mint egy hisztis tini lany:) de nagyon cuki^^ Kivancsi vagyok hogy mik fognak meg itt torteni:) Koszonom hogy olvashatam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Gondoltam, hogy sokan kíváncsiak a folytatásra, így hamar hoztam is ^^ Igen, tényleg azok ^3^ Én is szeretem a históriát, és köszönöm, hogy a ficimet is szereted :D Na, ez a Suhos dolog nagyon érdekes lesz később XD Baek tényleg tiszta kamaszlány, de meg lehet érteni őt is XD Hamarosan hozok folytatást! ^^ És köszönöm, hogy írtál nekem!
      Noel ♥

      Törlés
  2. Én csak most kezdtem el olvasni, de azt nyugodtan írhatom, hogy fantasztikusan írsz.Nagyon tetszett, így kérlek folytasd, és jelölj be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, tényleg ^^ Nagyon örülök neki, ha már most is tetszik a történet ^^ Mindenképpen folytatom, emiatt nem kell aggódnod ;) Hamarosan hozok folytatást!

      Törlés
  3. Szia!
    Véleményem a lehető legértelmesebben leírva: IOWAJRGKNBKOADJFNGHJNVADOJGB.
    Ennyi.. Ennyi.. Egyszerűen több nem telik, de azért megpróbálom, egy kicsit jobban kifejteni a véleményemet, de nem ígérem, hogy nem lesz keszekusza, és tuti, hogy látszani fog rajta a fangörcsölésem. XD
    Szóval nagyon tetszett ez a vörös fonalas dolog. Nem tudom, hogy pattannak ki a fejedből az ilyenek, mint, hogy belesződd ezt a históriát, de nagyon durva. Hát komolyan mondom imádtam. Az elejétől a végéig, mint mindig. Mindig is szerettem olvasni ilyen rejtélyes meg misztikus meg stb. stb. dolgokról, és hát sosem fogom megunni azt hiszem. Főleg, hogyha olyan tehetséges írókkal van dolgom, mint te. Egyszerűen nem tudom elmondani mennyire király.
    Aztán... Hát igen, már az előző résznél is megmondtam, hogy akármennyire is imásom Suho pofiját, és tudom, tudom, tudom, hogy nem szép dolog ilyet kiejtenem a számon, de akkor is bezavaró!! XD Tényleg sajnálom, meg lehet kövezni. Már elmondtad, hogy fontos szerepe lesz még és, gondolom majd később eltűnik ez a bekavaró érzés vele kapcsolatba úgyhogy emiatt inkább nem strapálom magamat. XDD Mindenesetre amióta fanfictionokat olvasok, még életemben nem örültem annyira új résznek, mint most. Na jó talán, még egy fanfi esetében volt óriási fangörcsöm, ami nagyjából egyenlő volt azzal, mint ami most jött rám. Azonnal megláttam a részt és.. Riadóztattam a barátnőmet is (mert ő is olvassa). Olyan szinten felpörögtem, mintha ittam volna egy liter kávét meg még kétszer ennyi energiaitalt, egyszerre természetesen, plusz hozzászámolva az alap természetemet, ami nem igazán nyugodt. XD
    Szóval ennyi lett volna mára az idióta szövegelésem, és ja... Király volt. XD Písz na.. :) Köszönöm, hogy olvashatom, várom az új részt.
    Lucy <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Hát ez valóban eléggé lényegre törő volt XDDDD Nem vitted túlzásba, de ennek nagyon örülök ám ^^
      Ahhoz képest, hogy állítólag nem tudtad jól kifejteni a véleményedet, eléggé hosszasan írtál nekem ^^ Az ilyeneket szeretem ám nagyon ^3^
      Örülök, hogy tetszett. Ehhez azért nem kellett "hú de nagy ihlet", mert eredetileg is valami ilyesmit terveztem bele, de amikor ezt a fejezetet írtam, már nem volt kedvem kitalálni egy ehhez hasonló históriát xP Mindenesetre örülök, hogy tetszett ^^ Jaj, nagyon köszönöm, igazán aranyos vagy, hogy ezt mondod ^^"
      Oké, tudom, hogy Suho mama bezavar a BaekYeolba (most már annyira nem, csak erkölcsileg, de úgy nagyon XD), de neki is fontos szerepe van ám, akármennyire is hangzik ez furán. Nem véletlenül van itt :D Ne is strapáld magad, lesz itt rendes, tisztességes BaekYeol is, nem kell aggódnod ^^ Jaj, ennek örülök ^3^ Nagyon megmosolyogtatott ez a néhány sorod, köszönöm, hogy ennyire lelkesen olvasod a ficimet ^o^
      Haha, köszönöm szépen ^^ Köszi, hogy ilyen hosszasan írtál nekem, hamarosan hozom a folytatást!
      Noel ♥

      Törlés
  4. Szia Noel :)
    Bocsi, csak most van időm írni, pár sort muszáj pötyögnöm, mert egy ilyen husi fejezet mellett nem lehet csak úgy elmenni :)
    Gondoltam, hogy valami "mennyben kötetett szerelem" lesz, de, hogy így... Áwwww, olyan aranyosak voltak a vége felé, meg úgy az egész fejiben, de azért nem lett túl romcsi, mivel a Noel-féle humor ( XD ) is jelen volt, így hát, egy szóval kurvajó (sorry, de így jobban hangzik XD)
    Ennyi lettem volna, eskü pofáznék még vagy egy oldalt, de a szerves kémia nem vár meg ;( másrészt nem szándékozlak halálra untatni, úgyhogy jó írást( és tanulást :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Semmi gond, én kérek elnézést, amiért nem válaszoltam rögtön ^^" Kicsit el vagyok havazva iskola ügyileg, de nem a tanulás miatt per pillanat XD
      Ja, itt nem voltam olyan kreatív a "szerelmükkel" kapcsolatban, de hát néha ilyen is kell XD Mindenesetre örülök, hogy cukinak tartottad/tartod őket, ezt egy személyes győzelemnek könyvelem el ^^ A humorommal mindig kompenzálni akarok, nem szeretem, ha valami túl romantikus... De sokszor muszáj annak lennei XD
      Fúj szerves kémia -.- De utálom én a kémiát, az egyetlen tantárgy, amiből tényleg sík hülye vagyok XD Sok sikert hozzá, legalábbis remélem, hogy azóta sikerült tanulni XD

      Törlés
  5. Azatrohadtélet! :OO
    Hát jár a taps, de komolyan! Nem gondoltam volna, hogy ezzel jössz elő. Komolyan abban a hitben éltem, hogy Chanyeol ilyen mutáns izé. Félig érző, félig ember mittudoménmi. Erre te azt mondod nekem, hogy a vörös fonál ott van az ujjukon, és muszáj valamilyen úton módon találkozniuk? Leesett az állam.
    Hát Junmyeon nem tudom mi a retket fog szólni ahhoz, hogy ezek összefeküdtek, de na. Hát muszáj volt!
    Chanyeol, te meg zsa és szakíts vele, ha már muszáj. (ennyi muszáj-t XD)Mondjuk tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, meg biztos szarul fog esni Suhónak, de akkor is na!
    Olyan régóta vannak Limbóban, nem fognak nagyon leamortizálódni? Jaj Noel félek! Remélem azért a való életben is taliznak majd valahogy! (lehet, hogy Mr.Park lesz a kulcs? O...o be is szarnék! )
    Na remélem megvagy elégedve mert ennyi jött ki most belőlem... :D
    További jó írást! Pusszantalak!

    [Jaaaa amúgy már bennem volt, hogy zaklatlak egy keveset a Limbóval, de pont hoztad a rész, szóóóóóval. Megúsztál egy csesztetést ;) ]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kezdés, mit ne mondjak :D
      Köszönöm XD Én mindig tudok meglepetéseket okozni - mondta ezt egyszer valaki, és ezt a szokásomat igyekszem azóta is tartani. Neheem, Yeol nem mutáns, szimplán kis romantikus XD Igen, pontosan ezt mondom neked drágám, és nagyon örül a lelkem, amiért leesett tőle az állad :D
      Na, az is egy érdekes történet lesz, de ne rohanjunk ennyire előre XDDD Egyelőre maradjunk a BaekYeol szálnál :D
      Nem ennyire egyszerű ez, bármennyire is szeretnéd :D De nyugalom, Nolcsi már remekül kitalálta magában a dolgokat, nem kell itt parázni XD
      Ne kérdezz már annyit, a végén még fogást találsz rajtam, aztán meg baszhatom XDD Just kidding, kérdezz nyugodtan, előbb-utóbb úgyis sok mindenre fogsz majd választ kapni, emiatt ne aggódj ;3
      Meg vagyok elégedve, emiatt tényleg nem kell aggódnod ^^
      Kösszentyű életem ^3^

      (Megúsztam a csesztetést, ez tény, de amúgy ha már tényleg nagy hiányod van, akkor komolyan írhatsz XD)

      Noel ♥

      Törlés
  6. Sziaa :) Na újra itt vagyok ;)
    Istenkém, nagyon kis cummancs fejezetecske lett :D Bakkie hisztis picsa fejét egyszerűen imádom, annyira illik hozzá :p Chaenyeol meg.. Nem tudom hogy gondolta kivitelezni ezt a randizást Suho háta mögött de.. Csak meg ne bántsa.. :/
    Ötletes volt ez a legenda is, bár én személy szerint nem ismertem de nagyon husi ez a lelki társ dolog ^^
    Na jó ez kicsit rövid és össze vissza komment lett de egy hete nem aludtam jól szóval az agyi kapacitásom jelenleg ennyi.. ><
    Mindenesetre nagyon köszi a részt és várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Jó itt látni/olvasni :D
      Haha, köszönöm szépen, ez most tényleg az lett XD Baek egy nyomorék, nem lehet rajta kiigazodni, olyan kis szerencsétlen XD Nos, a Chanyeolos dolog itt már komplikáltabb, és hidd el, izgalmas dolgokat fogok még itt kitalálni ^^ XD Emiatt tényleg nem kell aggódni... vagy pont emiatt kellene :D
      Elnézem neked, már annak is örülök, hogy egyáltalán ennyit írtál nekem ^^ Hamarosan hozom a folytatást!
      Noel ♥

      Törlés
  7. Halinyali! Csak feltűnök itt is végre~ Igazán ideje volt már, úgy érzem :D
    Elöljáróban annyit, hogy imádom a történetet, kézcsók érte, köszönöm, hogy olvashatom :3
    Na, hát, szóval Baekhyun.... Alapjáraton mindig úgy voltam vele, hogy általában az a g*ci, aki megcsalja a párját, a harmadik fél már csak hab a tortán egy amúgy is halálra ítélt kapcsolatban, de itt most kissé komplikált a helyzet, ahogy látom. Tetszik, hogy Baek tudja magáról, hogy katasztrofálisan viselkedett és úgymond megszegte a saját erkölcseit (a szavaiból legalábbis ezt vettem le), ennek ellenére nem küldte el Yeol-t a halálba :D Az említett colos már kevésbé nyerte el a tetszésemet xD Junmama szívügyem lett ebben a történetben - egyszerűen imádom őt. Még nem sikerült kiismerni, ráadásul mikor milyen hangulatban van, szóval nagyon elnyerte a tetszésemet a karaktere *-* Remélem még sok jelenetet kap a drága :D Szóval nem igazán tetszik, hogy a háta mögött ilyet művelnek - nem, mintha nagyon ellene lennék a dolognak, de na xD Hepiend mániás vagyok, nem szeretem, ha a kedvenceimmel nagyon kicsesznek :D Szóval Csonyálka ejnye-bejnye! Ha már ilyen szép sztorit lenyomtál Békönnek, akkor illik annyi, hogy faszán elmagyarázod Suho-nak, hogy mi a pálya. Csak megérti Q.Q

    Ez a végzet vörös fonala dolog egyébként nagyon tetszik, meg tudok halni az ilyen romantikus szarságoktól, szóval külön örültem, hogy ennyire összefűzted a sorsukat *-* Az ilyen "egymásnak-teremtette-őket-a-sors" dolgokat, amúgy is nagyon csipázom <3 Nagyon kíváncsi leszek, hogy Limbón kívül ez hogy fog érvényesülni (már ha fog. már ha felkelnek. már ha túlélik O_O csórikáim) Vagy, hogy mit fog még okozni ez az egész :D Mikor még csak azt írtad, hogy Chanyeol érzi Baek érzéseit, arra gondoltam, hogy úgymond ezzel elveszíti önmagát, mert ugye, ha folyton a másikat érzed, akkor nem marad időd saját magadra. De ha oda-vissza fog működni a dolog az már rendben van.
    Az előző fejezetben kicsit meglepődtem, azt hittem, hogy Chanyeol hasonlít Chen-hez, valami hibrid-izé :D

    Epekedve várom a további fejezeteket is, egyszerűen imádom, ahogy írsz :D A mai trágár szövegelést övezed a kulturált beszéddel és ez valahogy nagyon megkapó :D A karaktereid is így jönnek át. Lehetnek taplók, ha mellette ilyen műveltek. Nem tudom, ez mennyire érthető? xD Sorry, ha nem.

    Nem ígérem, hogy írni fogok, ez nálam hébe-hóba működik, de maradok hű olvasója a történetnek és várom a további fejezeteket :D
    Csóközön :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helloka! ^^ Jaj, amikor megláttalak nagyon megörültem, de a vélemény hosszától dobtam egy hátast XD
      Yepp yepp, ezt már egyik conon megbeszéltük személyesen, örülök neki nagyon ám, hogy tetszik, és kösszentyű, amiért olvasod ^^ <3
      Hát, annyira azért nem komplikált a helyzet (még... wuhahaha), de tény, hogy nem lehet ezt annyira egyszerűen lerendezni, mint a szomszéd faluban, ahol Marit megdugta a Józsi, de közben a Sanyival élt házasságban... Ja, Baek megszegte az erkölcseit, de épp emiatt olyan kis izgalmas a dolog XD Oké, itt Chanyeol a fasz, de majd őt is meg lehet érteni később XD Na, végre valaki :D Nekem eskü itt Myunie baba a kedvencem, annak ellenére, hogy a valóságban nem repesek érted :D Kurva nagy arc, imádom a karakterét, főleg azért, mert tudom, mit fog később tenni ^^ Jaj, nagyon örülök ám neki, hogy te is szereted őt ^^ Nyugalom, Suho mama magyarázatot fog kapni, nem is olyan sokára ;) Csak várj türelmesen ^^

      Én is imádom az ilyeneket, azért raktam bele XDD Mániám lett ez a história, ide meg pont illik :D Jaj, még ne nagyon tekeregjünk kifele Limboból, ha kérhetem XDD A sztori nagy része még itt fog játszódni, szóval egyelőre hagyjuk a jövőt, meg az igazi világot :D Nem kell féltened Baek érzéseit, menni fog ez az oda-vissza dolog, csak várni kell :D
      Nem, Yeol nem hibrid, nem kell aggódni XDDD Ember, csak éppen egy nyomorék XD

      Köszönöm szépen, remélhetőleg hamar hozok folytatást :D Ilyet sem mondtak még nekem, de tényleg köszi ^^ Értettem én, és nagyon is örültem neki ^3^

      Nem baj, annak örülök, hogy most írtál, méghozzá baromi hosszan :D Hamarosan hozom a folytatást, annak pedig nagyon drukkolj XDD
      Pusszantás!
      Noel ♥

      Törlés
  8. Szia Noel! Ez a ficid (is) nagyon jó lett! Remélem megint ilyen korán fogod hozni az új részt! Nagyon szépen köszönöm hogy olvashatom ezt a ficidet is! <3 Nagyon jó író vagy Noel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gréta! ^^ Örülök, hogy tetszik ^3^ Igyekszem mostantól gyakran hozni a részeket, nem szeretnélek már váratni benneteket ^^" Én köszönöm, hogy olvasod, és hogy írtál nekem! ^^ Jaj, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy ^^"
      Sietek a folytatással!
      Noel ♥

      Törlés
  9. Szia Noel!
    Azt hiszem itt az ideje, hogy utána nézzek ennek a vörös fonál dolognak. Nekem ez teljesen ismeretlen volt és most úgy érzem, többet kell megtudnom róla. *.* Alapvetően tetszik ez az egész érezlek meg összetartozunk balhé :-), csak tisztázódjon Chanyeol kapcsolata.
    Yeol most komolyan azt tervezi, hogy amíg nem ül le beszélgetni Junmyeonnal, addig majd összejárnak ,,ismerkedni" Baekhyunnal? :-\ Ahj, nem nagyon szokott zavarni az ilyen, de most mégis. Ès ismételni se szeretem magam, de Junmyeon igazán visszajöhetne már. Mi a fene tart olyan sokáig? Vagy nem is telt el sok idő csak a részek közti szünetek miatt érzem hosszúnak? :-\
    Hjajj, alig telt 10 percbe, hogy elolvastam ezt a részt, mert kis rövidke volt, mégis jól felhúzott. ^^ hm...hát várom a folytatást.
    Köszönöm, hogy olvashattam.
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta! ^^
      Nézzél is utána, én egyszer hallottam róla egy animében, utána néztem, és rögvest beleszerettem a históriába *^* Egyszerűen hihetetlenül cuki, nem véletlenül raktam bele ebbe a ficimbe (is). Engem is zavarna a Chanyeolos dolog, ha Baek helyében lennék, de ha minden egyszerűen rendbe jönne, hol lenne a bonyodalom? ;)
      Hát igen, komolyan azt tervezgeti. Hidd el, a való életben én két lábbal rúgnám pofán Yeol babát, mivel amit csinál, rohadtul nem tisztességes, de hát az érzelmek sem azok, és neki sem kell tiszta lapokkal játszania :P Hamarosan majd visszajön JoonMyun, nem akarom húzni az ő távollétét sem, de megvan annak az oka, hogy viszonylag sokat nincsen (amúgy ez annyira nem sok, még 2 nap sem telt el XD)
      Ehh, sajnálom, ígérem nemsokára hozok folytatást, csak most a lelkecském meg van terhelve, és nem igazán volt időm meg hangulatom írni XD De mindenképpen fogok ^^
      Köszönöm, hogy írtál ^^
      Noel ♥

      Törlés
  10. Ezer bocsi, hogy csak most kommentelek, tudom a rossz szokásom. Próbálok változtatni, már csak miattad is ;) NODE! A fici...
    *_*
    Fangörcsöm túli fangörcsöt kaptam ><
    Csak szegény Junmyeon-t sajnálom az egészbe :(((( Nagyon shippelem ebben a ficiben Baekyeol-t, de megszakad a szívem érte. Baekkie drága úgy látszik nem tudja a seggét távol tartani...
    Amikor meg olvastam, hogy vörös fonál... Felsikítottam^^ Menthetetlen romantikusként ez a sztori nekem örök és igaz<3
    Nos, mint tudod, függőként azonnal vágyom az új részre, szóval nagyon remélem, hogy nem vagy szadista^^ Vagyis hamarosan újabb adagot adsz>< Végtére is te vagy a legjobb dílerem<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, szia Veve! ^^ Ezer éve nem beszéltünk.... ^^" Nagyon örülök ám, hogy itt látlak újra ^^
      Kya, köszönöm szépen ^3^
      Őt sajnálhatod is XDDD A szemét ki Békönke, nem tudta nyugton tartani a picsáját, de hát ez van, ezt kell szeretni :') Amúgy nem annyira drasztikus a helyzet, ahogy azt beállítottam a ficiben, de azért más pasijával huncutkodni, nem épp egy kedves dolog, na XD
      Hát igen ^^ Én is nagyon szeretem a históriát, nem véletlenül raktam bele ^^
      Köszönöm ^^ Ha minden jól megy, hétvégén érkezik folytatást, legkésőbb a következő héten, mert az nekem szünet, így remélhetőleg lesz időm írni nektek ^^
      Köszönöm, hogy írtál ^^
      Noel ♥

      Törlés