2016. február 17., szerda

14. rész - „Mi a fasz volt ez?”



 Totál értetlenül, milliónyi hangosan ki nem mondott kérdéssel a fejemben mentem fel JoonMyunék lakására, ahol szembe készültem nézni egy haragos Park Chanyeollal. Annak az idióta pasijának is pont akkor kellett a Pokol Kapujához utaznia! Tuti magában kurva jól szórakozott azon, hogy amíg ő vígan rendbe rakta az Éhezők életét, addig én viselhettem el a krapekja hisztériáját. Baromira nem volt hangulatom a colossal beszélgetni, inkább döglöttem volna bele a papírmunkába, de hát muszáj volt feltolnom a seggemet hozzá, ha akartam, ha nem.
 Hatalmas sóhajt hallatva kopogtam be az ajtón, várva az elkerülhetetlen csapásra. Istenem, csak add, hogy ne valami olyanért korholjon le, aminek még a létezéséről sem tudok! Bár tuti, hogy a ribanckodásom lesz ismételten nála a fő téma, mert mást nagyon amúgy sem tudna a szememre vetni. De még ehhez az egyhez sem lenne joga… mellesleg jegyzem meg.
 Ahogy gondolataimba feledkeztem, észre sem vettem a nyílászáró mögül érkező dübörgést, melyet követően a bejárat hirtelen kitárult, s egy teljesen higgadt, kifejezetten kellemes látványt nyújtó férfi bámult rám, nagyra kerekedett szemekkel.
- Szia! – köszöntem meghökkenve, mert nem éppen erre a megjelenésre számítottam. Meglehetősen jól nézett ki a magas gyerek, pedig csak egy szürke felsőt meg egy melegítőt viselt, mégis… valamiért nagyon dögösnek tűnt. Csak aztán nehogy rá is begerjedjek… Bár ezeknél a hülye hormonoknál aztán nem lehetett semmit sem biztosra mondani.
- Szia! – mosolyodott el halványan, annyira szépen formálva meg azt a gesztust, hogy azt hittem, seggre ülök tőle. Lehet be volt szívva, különben nem lett volna ennyire aranyos. Igen, tuti be volt tépve.
- JoonMyun mondta, hogy beszélni szeretnél velem – vetettem be az ősrégi trükköt, amit akkor alkalmaztam, mikor a „Senki sem tud semmit mondani, mert mind a ketten rohadtul kínosan érezzük magunkat” helyzet állt fent. Mondjuk, ott helyben ez még releváns is volt, de nem ez a lényeg.
- Igen – bólintott. – Gyere be – invitált beljebb, amit habozás nélkül el is fogadtam, mivel ha már felmentem, nem fogok a semmivel távozni. Kényelmesen elhelyezkedtem a kanapén, miközben az idegesen fel-le járkáló férfit figyeltem. Megmagyarázni nem tudnám, pontosan mi baja volt, de mindenképpen homlokráncolást érdemelt a viselkedése.
- Chanyeol, minden rendben veled? – kérdeztem, mikor már én kezdtem szédülni helyette. Zavarodott tekintetét rám kaptam, majd kínos mosolyával próbálta kompenzálni meglehetősen bizarr tetteit.
- Persze… csak egy kicsit… öhm… fáradt vagyok – túrt bele tincseibe. – Kérsz valamit inni?
- Most kihagyom, de kösz – utasítottam vissza az italt. – Nem ülsz el? - és végre valahára a srác letette fenekét velem szembe, amit személyes győzelemként könyveltem el, pedig csak enyhe utalást tettem arra, mennyire zavart, hogy folyamatosan ott pattogott körülöttem. Oké, a feltűnő grimaszaim s tekintetem eléggé látványos jelnek bizonyult, de legalább nem voltam bunkó, hogy a szemébe mondom az egészet, nem igaz?
 Hosszú-hosszú percekig meredtünk egymásra, illetve a másik irányába, mert hogy nem szemeztünk, az is hétszentség. Valahogy baromi kínosan éreztem maga vele, pedig az égvilágon nem csináltam semmit, mondjuk az utóbbi időben nem voltunk valami kedvesek egymással… de akkor is. Sosem akartam ennyire elmenekülni valaki elől, még a köcsög paraszt apjával is szívesebben szívtam volna egy levegőt… Bár inkább nem. Ha még egyszer meglátom azt a pasit, valószínűleg lefejelem a picsába. Mennyi lényegtelen baromságról tudok pofázni, te úristen… A lényeg annyi, hogy nem szívesen voltam egy szobában Chanyeollal.
- Szóval – törtem meg kínos némaságunkat – mit szerettél volna mondani?
- Mert? – húzta fel szemöldökét. Ez most komolyan visszakérdezett? Ráadásul így?
- Nincs mert.
- Pedig nagyon úgy hangzott, hogy van mert – akadékoskodott. – Nézd Baek, ha sietős neked, akkor nem kell maradnod, nem akarlak feltartani…
- Aish Yeol, csak mondd, amit szeretnél, és hadd menjek dolgozni! – jajdultam fel fáradtan, mivel kurvára idegesített, hogy feltoltam hozzá a pofámat, de az aggályai miatt már el is akart küldeni.
- Csak – kezdett végre valahára bele ebbe a mondatba – bocsánatot akartam kérni.
- Miért? – Őszintén nem tudtam, mire gondolt, pedig voltak tippjeim, talán túlságosan is sok.
- Amiért olyan faszfej voltam veled, Jongdae miatt – sóhajtott halkabbat. – Nem volt jogom ilyen módon kinyilvánítani a véleményemet, csak tudod… – itt megakadt. Látszott rajta, hogy nehezen formálta meg gondolatait, én pedig ezt nem is akartam erőltetni, bár rohadt kíváncsi voltam a pontos okaira. – Mindegy, ez így hosszú lenne. A lényeg, hogy sajnálom!
- Rendben. Elfogadom a bocsánatkérést – küldtem felé halovány mosolyt, hogy egy kicsit bíztathassam a colost. Láttam, hogy komolyan gondolta, ennyi pedig bőségesen elég volt a számomra.
 Néhány perccel később már az ajtóban álltam, s köszöntem el tőle, hogy aztán mehessek és kozmikus agyfaszmerevedést kapva a papírmunka fölött meghaljak. Szép tervek a jövőre nézve, tudom jól.
 Intettem neki, már egy-két lépést meg is tettem, amikor valami váratlantól megtorpantam.
- Baekhyun! – szólt utánam határozottan, de még megfordulni sem volt időm, ugyanis megragadta karomat, s behúzott az előszobába, bevágva mögöttem a bejáratot. Falnak nyomódott testtel, kissé megrémülve figyeltem a heves pislogását, de amit ezek után tett, egyszerűen ledermesztette minden porcikámat.
 Gyengéden végigsimította tenyerét arcomon, kitűrt néhány felesleges tincset szemeimből, majd habozás nélkül mart rá ajkaimra. Szenvedélyesen, kéjtől túlfűtve csókolt, pontosan úgy, hogy abba még térdeim is beleremegtek. Automatikusan markoltam hajába, próbára téve a hajhagymák erősségét, miközben egyre akaratosabban húztam magamra.

 Ahogy józan ítélőképességemet teljesen elveszítve feledkeztem bele az édes ajkakba, csupán egyetlen egy kérdés zakatolt fejemben: Mi a fasz volt ez?

9 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nos totálisan elvagyok havazva, a tankönyvek kupacokban állnak az asztalomon, de nem bírtam ki hogy ne írjak pár sort, MERT ELJÖTT A VÁRVA VÁRT PILLANAT!! Ááá, olyan fangörcsöt kapta hogy véégre Yeol lép valamit és áááá.... Szóval igen, ennyi a lényeg, még mindig imádom ezt a kettő cukipofát, Joonmyunt pedig zabálni kell, akkor is ha nincs jelen a fejiben. Na meg Jongdae.... Azért jó lenne ha még felbukkanna a továbbiakban, és nem csak egy numerás szereplő lett volna. De hát ezt a Jó Isten, na meg persze te tudod, úgyhogy hajrá.
    Köszönöm hogy olvashattam és a tartalom bőőőven kárpótolt a hosszáért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Átérzem a helyzetedet, de ennek ellenére, nagyon megtisztelve érzem magam, hogy a bloghoz való kommentelést választottad a tanulás helyett :D Bizony ám, már a várva várt pillanat küszöbénél vagyunk :D JoonMyunt én itt nagyon szeretem, egyik kedvencem, mondjuk azért, mert tudom, hogy mit fog tenni a későbbiekben :D Yeol biza lépett valamit, és nem is akármit :D Amúgy lehet meg fogtok verni a következmények miatt... de hát ez van. :3 Jongdae valószínűleg nem fog felbukkanni a későbbiekben, csak egy ilyen egynumerás karakternek szántam őt :P Bocsesz XD
      Köszönöm, hogy írtál nekem, hamarosan hozom a folytatást, ami még inkább kárpótolni fog :3
      Noel ♥

      Törlés
  2. Szia^^
    Mar nagyon vartam az uj reszt,orulok hogy hoztad es hogy olvashatom^^
    Bar igaz hogy rovid lett,de attol meg nagyon jo fejezet lett,es nagyon tetszett^^ Vegre Yoda mester felbatorodot es ''le tamadta''Baekkiet:) De Baekkie megjegyzeisei tetszett a legjobban,sokkat nevetem tole,na meg persze most is:)Varom a folytatast:)Koszonom hogy olvashatam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia *o*
      Sajnálom, hogy sokat kellett erre a fejezetre várni, csak el voltam foglalva a KrisHunnal.
      Örülök, hogy a hossz ellenére tetszett, reménykedtem, hogy ez lesz :3
      Ez még csak egy apró lépés volt a többihez képest, amik majd el fognak jönni :D De igen, ez is már valami, elvégre az utóbbi fejezetekben nem nagyon kerültek közel egymáshoz :D De lesznek még itt dolgok :3
      Köszönöm, hogy írtál, remélhetőleg még a közeljövőben jövök a folytatással :D
      Noel ♥

      Törlés
  3. Szia!
    Csak meg szeretném jegyezni, hogy: AZTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Tényleg más ezen kívül nem jut az eszembe, de megpróbálok összeszedni pár értelmes gondolatot, mert igazán, nagyon-nagyon megérdemled :)
    Also, először is... Már körülbelül 3 napja találtam rá erre a blogodra. Már eleve meglepett az is, hogy találtam egy Baekyeol fanfictiont amit nem olvastam. Komolyan azt hittem, hogy ilyen csak a csodákban van, hogy ÉN aki éjt nappallá téve keresi a magyar fanfictionokat, mert olyan unalmas az élete, hogy jobb dolga nincs is :D De lényegtelen tehát megtaláltam a blogot, és eleinte úgy indultam neki a dolognak, hogy "Áhhhh ez egy újabb megismerkedni rájönnek, hogy melegek szercsi puszcsi lávcsi story lesz.." Na igen... Az első két rész erejéig még teljesen meg voltam erről győződve..... Aztán..... Huuuuuuuu... Nagyon meglepett az egész, mivel úgy álltam neki a fanfinak, hogy még csak az ismertetőt sem olvastam el... Szóval mindenben tudatlan voltam, de.... Komolyan mondom az ilyen storykért díjat érdemelnél... Olyan ötletes, és egyedi az egész, nekem legalábbis. Also én már a puszta ötletért is fejbe dobnálak egy Nobel-díjjal. :D Mindössze 1 nap alatt olvastam végig a részeket, és nem hittem volna, hogy tudsz még meglepetést okozni, de..... SIKERÜLT. Ilyet ritkán mondok, mivel én egy ilyen spoiler kosár vagyok, hogy elolvasok valamit és rögtön kikövetkeztetem, hogy "aha, ja akkor most tuti ez lesz" és láss csodát az lesz, de... Nálad nem. Eddig egyik tippem sem jött be nálad. El kell mondanom, hogy ez a fanfiction hatalmas élmény számomra.Nagy hatást keltett bennem valamiért. Több nem telik tőlem bocsi, de ezt muszáj volt leírnom xD. Remélem még sok ilyen király részt hozol és sajnálom, hogy csak most találtam rá erre a fanfira..
    Lucy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és bocsi az kimaradt (látszik milyen szétszórt vagyok), hogy innentől kezdve számíthatsz rám és a támogatásomra.. Köszönöm, hogy olvashatom a blogodat . Fighting! <3

      Törlés
    2. Szia!
      Wowo, köszönöm szépen ezt a heves reakciót XD (Ne tévesszen meg az xd, tényleg örültem neki :3). Ahhoz képest eléggé hosszasan írtál nekem, hogy csak megpróbáltál összeszedni pár értelmes gondolatot :D (És ennek én örülök nagyon)
      Most mondanám azt, hogy ahhoz képest gyorsan végeztél vele, de ez csak 14 fejezet, és nem is olyan hosszúak a részek XD (Ez Noel felelőssége XD) De azért szép, hogy ilyen rövid idő alatt már végeztél a meglévő fejezetekkel. Hehe, szerintem sokan hiszik azt, de nekem nem stílusom ilyeneket írni XD Vagy mindketten legyenek csőbuzik (XD), vagy csak az egyik :D Bevallom, most nevetek, hogy az Ismertetőt sem olvastad el, de megértelek, sokszor szoktam én is úgy nekiállni valaminek (könyv, sorozat, film, anime), hogy fogalmam sincs, miről szól. Jaj, köszönöm szépen, hogy így gondolod, ennek nagyon örülök! Kyaa, olyan cuki vagy, hogy ezt mondod! ^^ Hehe, ha valamelyik történetem, akkor ez tele van meglepetésekkel :3 Na, akkor most speciális esetnek érzem magam :'D De azért köszönöm ^^" Köszönöm szépen a szavaidat, nekem ennyi bőségesen elég, nagyon örültem neki, hogy írtál ide valamit! Igyekszem most már gyakrabban hozni ide a fejezeteket, már csak miattad is!
      Noel ♥

      Törlés
  4. Szia Noel!
    Jeee, itt vagyok, pedig már azt hittem, hogy sosem fog eljönni ez a pillanat. ^^ Kicsit most hiányérzetem van, amiért olyan kis rövid volt ez a rész. Annak ellenére jó nagyot ütött a vége. ;-) Hát, azt hittem már, hogy Chanyeol végül egyáltalán nem fog semmit sem mondani...legalább bocsánatot kért a hülye viselkedése miatt. ;-)
    Ès most itt tartunk, egymást falja ez a két istenség. *.* Baekhyun hormonjai pedig nagyon ajánlom, hogy ne nagyon csillapodjanak Chan közelében. Rosszalkodjanak csak, amíg Junmyeon uraság távol van. :-P
    Remélem, hogy hamar lesz folytatás és egy kicsit hosszabb is lesz majd az. Várni fogom. Pusz
    Ditta.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta!
      Jaj, nagyon örülök ám annak, hogy itt látlak!
      Emlékszem, amikor írtam (az sem tegnap volt), nem nagyon volt kedvem sokat pötyögni, viszont már haladni szerettem volna, ezért raktam ekkora csattanót a végére :D Már amúgy elkezdtem a folytatást, és egyszer be is fejezem, csak kell hozzá némi lélekjelenlét XD
      Igen, bizony már itt vagyunk :D Ejj, szegény Joonie, biztosan nem örülne ennek XDD De tudom, hogy a BaekYeol lelked mondatja ezt veled :D
      Tényleg igyekszem, komolyan, de nem tudok semmi biztosat ígérni, de azért próbálkozom!
      Köszi, hogy írtál!
      Noel ♥

      Törlés